Retourbeleid

Retourbeleid

Retourneren

Wij doen ons uiterste best om DailyVita producten in perfecte conditie te leveren. Indien een artikel toch niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Wij geven je dan het volledige bedrag terug, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten (van ons magazijn naar jouw adres). Je bent echter wel zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.

Conditie van te retourneren producten

Alleen indien wij de producten in originele staat terug ontvangen, d.w.z. in ongeopende verpakking, compleet met alle blisterverpakkingen en onbeschadigd, heb je recht op teruggave van je aankoopbedrag. Geopende blisterverpakkingen waarbij de verzegeling is verbroken kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek, ontvang je uiteraard een vervangend product of heb je recht op teruggave van het betaalde bedrag. Bewaar het product en neem contact op met de Klantenservice.

Verwerking en terugbetaling

Je retourzending wordt bij ontvangst in ons magazijn per e-mail bevestigd. Uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van je retourzending storten wij de aankoopsom terug op je creditcard of bankrekening, afhankelijk van je oorspronkelijke betaalwijze.

Retourprocedure

  1. Stop de producten terug in de originele verpakking. Wij vragen je om hierbij je klantnummer of adresgegevens toe te voegen, zodat wij eenvoudig kunnen zien wie het pakket heeft teruggestuurd. Stuur daarom a.u.b. de pakbon of een briefje met klantgegevens en (ongeopende) blisterverpakkingen samen terug. 
  2. Plak de verpakking dicht.
  3. Schrijf duidelijk je adres op de verpakking of plak een verzendlabel. Maak gebruik van de originele verpakking. De verzendkosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Meld je bij een online vervoerder zoals bijvoorbeeld PostNL aan en print het verzendlabel uit en plak deze op de verpakking.
  4. Afleveren bij een afgiftepunt van het vervoersbedrijf. Zoek online naar een afgiftepunt van de gekozen vervoerder en lever daar het pakket af om te verzenden. Vergeet niet je ontvangen verzendbewijs te bewaren.

Je kunt het pakket versturen naar het volgende adres:

  • Daily Vita B.V.
  • Zuid esmarkerrondweg 317
  • 7535 DS Enschede
  • Nederland

Retourneren van beschadigde of defecte artikelen

Heb je een artikel ontvangen dat beschadigd of defect is? Neem dan contact op met onze klantenservice op info@dailyvita.nl voordat je het artikel retourneert. Wij zullen je claim onderzoeken. In het geval dat je claim door ons wordt geaccepteerd, vervangen we de goederen gratis of betalen je volledig terug, afhankelijk van je voorkeur.

Belangrijk om in gedachten te houden:

  1. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
  2. Gebruik een pakketservice met Track & Trace en bewaar het bewijs van verzending dat je op het servicepunt ontvangt. Zo kun je altijd bewijzen dat je het pakket hebt verzonden.
  3. Houd rekening met 10 dagen voor de verwerking van je retourzending nadat wij je pakket in ons magazijn hebben ontvangen. Wij betalen je terug via je oorspronkelijke betaalmethode.

#dailyvitalifestyle

Wil jij onze nieuwsbrief ontvangen?